۳۰ شهریور آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره بانوان حریم رسالت است

کنار ملت/ رئیس بسیج رسانه گیلان با به اشاره به انجام فراخوان برای برگزاری سومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در استان گفت: ۳۰ شهریورماه آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره است.

سرهنگ پاسدار مهدی پارسا روز چهارشنبه در جریان بازدید از خبرگزاری ایرنای گیلان در رشت اظهار کرد: بانوانی رسانه ای که در بازه زمانی ٢٨ آبان ١۴٠٢ تا کنون آثاری را در هفت محورها جشنواره تولید و در یکی از رسانه‌های رسمی، بومی، مکتوب و مجازی منتشر کرده اند تا ۳۰ شهریورماه مهلت دارند آنها را به دبیرخانه جشنواره به نشانی harimeresalat.com ارسال کنند.

به گزارش ایرنا، وی افزود: بانوان فعال رسانه‌ای سراسر کشور می توانند آثار خود را در قالب‌ کلیپ و گزارش ویدئویی، موشن‌گرافی، اینفوگرافی، پادکست، مستند، عکس، گزارش تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، مصاحبه و تیتر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره رسانه‌ای با محورهای زن، روحیه خودباوری، جهش تولید، مردمی سازی، ایران قوی _ زن عفیف، نجیب و متدین ایرانی و هویت زن مسلمان و روایت زنان موفق و الگوی سوم زن مسلمان کار خود را آغاز کرده که مقاومت، شجاعت و ایستادگی زنان جبهه مقاومت هم به عنوان محور ویژه سومین جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت تعیین شده است.

وی ادامه داد: حقوق بشر غربی و واقعیت نقش رسانه‌ها در دفاع از حقوق زنان، زنِ جامعه ساز، نقش آفرینی در تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور زن محور خانواده، فرزندآوری و سبک زندگی اسلامی – ایرانی و نقش زن در ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت از دیگر محورهای این جشنواره ملی و بین‌المللی ویژه بانوان رسانه‌ای است.

سرهنگ پارسا بیان کرد: برنامه ریزی و دعوت برای حضور خبرنگاران جهان اسلام از نکات ویژه این دوره از جشنواره حریم رسالت است و تاکنون نیز ۱۱۵ پیام خارجی در این رابطه دریافت کرده ایم که امید است میزبان تعدادی از آنها در این دوره از جشنواره باشیم.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره هایی همچون ابوذر و حریم رسالت و نیز موفقیت خبرنگاران گیلانی در جشنواره های مختلف نشان می‌دهد که استان گیلان از استعداد و ظرفیت رسانه ای مناسبی برخوردار است و مسئولان باید این ظرفیت را دیده و بها داده و از آن بهره بیشتری ببرند.

رئیس بسیج رسانه استان گیلان در ادامه با اشاره به مشکلات حوزه رسانه استان ابراز امیدواری کرد: در دولت جدید توجه ویژه‌ای به حل مشکلات حوزه رسانه شود و هر ساله شاهد کاهش مسائل و تقویت این بخش و اثرگذاری آنها در مقابله با هجمه های فرهنگی ، رسانه ای و غیره دشمن باشیم.

برچسب ها:

https://kenaremellat.ir/?p=2785

آخرین مطالب
5144833
بزرگترین معروف، وفاق و خطرناک‌ترین منکر، تفرقه و اختلاف است
5164113
جوان‌های ورزشکار موجب سربلندی ایران هستند
ویدئو
5013557
امیر کلاچای مقابل صنعت چای رودسر به برتری رسید
5150263
بازیکن گل‌گهر قرضی به ملوان پیوست
5150920
لزوم بهره مندی از ظرفیت راویان دفاع مقدس در بازگشایی مدارس
6089908
دوست داریم از مسئولان دروغ بشنویم
5148484
تاریخچه زیارت پیاده حرم امام رضا(ع)؛ از شاه عباس تا زائران بحرینی
171364863
۳۰ شهریور آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره بانوان حریم رسالت است
c44dc347bb
زخم‌های درمان نشده گیلان با حضور مسافران سر باز کرد

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

همانطور که این پست را مفید دیدید ...

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

اجازه دهید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود دهیم؟

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید